Over ons


Historie
Na vijftien jaar ervaring te hebben opgedaan in de ICT-wereld, richtte Marcel Nijhuis op 1 februari 2004 Aware-IT op. De grootste reden en drijfveer hiervoor was om niet alleen de uitvoering, maar ook de klantgerichtheid en dienstenaanbod op zijn manier in de markt te willen uitvoeren.

En met succes. Door zijn aanpak op het gebied van klantgerichtheid en dienstverlening hebben ieder jaar meer bedrijven Aware-IT als ICT-partner in de arm genomen, waardoor de roep naar extra ICT-medewerkers steeds groter werd. Dit had tot gevolg dat in 2008, het kantoor aan huis van waaruit Marcel in het begin nog werkte, te klein werd. Eind 2008 werd daarom intrek genomen in een bedrijfspand op het Penninghof in Etten-Leur, waar Aware-IT tot op de dag van vandaag is gevestigd als gerenommeerd ICT-bedrijf in de regio met meerdere medewerkers.

 

Klanten en diensten

Aware-IT richt zich op het midden- en kleinbedrijf. Inmiddels heeft Aware-IT meer dan zeventig vaste klanten, waarvan de helft ons de laatste vier jaar heeft begroet. De grootte van de meeste klanten ligt tussen de twee en vijftien werkplekken, met uitzonderingen naar de tachtig werkplekken. Doordat het aantal klanten en dus ook het aantal medewerkers groeide, naam ook de vraag naar nieuwe diensten toe. Een overzicht van alle diensten van Aware-IT vindt u onder de knop ‘producten en diensten’.

 

Typisch Aware-IT

Wat typisch Aware-IT genoemd mag worden is de manier van klantbenadering. Wij werken weliswaar met onderhoudscontracten, maar niet met wurgcontracten. Elk onderhoudscontract is in overleg met de klant opgesteld, ieder onderhoudsbezoek wordt telefonisch ruim vooraf ingepland op een voor de klant goed uitkomende dag en tijdstip en iedere klant heeft een vast contactpersoon.

Daarnaast biedt Aware-IT in geval van calamiteiten 24-uur service gedurende 7 dagen per week. In geval van deze calamiteiten zijn wij uiterlijk binnen 4 uur aanwezig bij de klant.

 

Toekomst
Aware-IT wil graag doorgroeien. Onze gedachte is om alleen de grootste te worden in de regio als dit niet ten koste gaat van de kwaliteit van onze dienstverlening en persoonlijke benadering. Wij evalueren daarom regelmatig onze dienstverlening met onze klanten om de tevredenheid optimaal te houden.